wtorek, 8 listopada 2016

Liebster Blog Award

Hej!Jak widzicie zostałam nominowana do LBA przez Marzycielkę Karolinę,to moja pierwsza tego typu zabawa więc jestem bardzo podekscytowana.Nie będę się bardziej rozpisywać,zaczynajmy.

Wprowadzenie:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób(może być mniej),(informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował).
Pytania:
1. Czy chciałaś kiedyś zmienić coś w swoim życiu? Jeśli tak, to co?
Nie,pomimo to,że moje życie nie jest zbyt fajne to nie chciałabym nic w nim zmieniać.Wiem po prostu,że drobne zmiany mogłyby sprawić,że na przykład nigdy nie poznałabym ludzi,którzy są dla mnie najważniejsi.
2. Ulubiony owoc.
Maliny<3
3. Masz bardziej zapędy sadystyczne czy masochistyczne?
Zdecydowanie sadystyczne.
4. Ulubiona pora roku.
Lato
5. Jaki jest według Ciebie najlepszy film, który do tej pory obejrzałaś?
Ogólnie oglądam mało telewizji,ale myślę,że filmem,który do tej pory najbardziej mi się spodobał jest ''Siedem Dusz ''.Dużo namęczyłam się przy jego oglądaniu,ponieważ nie porusza on łatwych tematach,ale myślę,że było warto.Polecam.:D
6. Ulubiony zespół i piosenka.
Twenty One Pilots
Heathens
7. Ulubione anime?
Oczywiście,że Fairy Tail
8. Czy posiadasz jakieś rzeczy z danej serii anime/mangi?
Owszem,posiadam figurkę Lucy oraz pluszową Erzę w mundurku i mam zamiar jeszcze coś dokupić.
9. Twoja ulubiona postać żeńska i męska z anime? I dlaczego akurat oni?
No to zacznę od mężczyzny...Moim ulubionym bohaterem jest Natsu Dragneel,ponieważ imponuje mi swoją odwagą,siłą i postawą.W niektórych momentach potrafi być troskliwy i opiekuńczy,w innych walczy za przyjaciół,a kiedy nie potrzeba powagi potrafi rozśmieszyć.Jest prawie moim wyobrażeniem idealnego faceta.^^
A teraz kobieta...W tej sytuacji chyba postawię na odwagę,siłę i piękno,które natura ofiarowała Erzie Scarlet,ponieważ wbrew pozorom jest do mnie bardzo podobna.Mądra,silna,piękna i nigdy się nie poddaje,a gdy trzeba jest też troskliwa i opiekuńcza.Przeżyła dużo ale to nie przeszkodziło jej w brnięciu przez dalsze etapy swojego życia.Każdy ma chwilę załamania,a ona doskonale zdaje sobie z tego  sprawę.I pomimo jej wad,ja uważam,że to ona jest tą która ''skradła'' moje serce.
10. Skąd czerpiesz pomysły na dalsze prowadzenie bloga?
Przeważnie z głowy ale w moich książkach i opowiadaniach znajdują się również moje uczucia i kawałek mojej historii.^^
11. I najważniejsze! Truskawki czy mandarynki? xD
Truskawki:D

Nominuję:
-Lunę Dragneel
-Miqe(przepraszam jeśli napisałam źle,ale po prostu nie wiedziałam jak odmienić)
-Asune Miko
-Maxine Rainny i Shadlew Rainny
oraz
-Angele S

Moje pytania:
1.Jaki masz kolor włosów?
2.Ile masz lat?
3.Ulubione Anime?Wymień 3.
4.Jaki według ciebie powinien być idealny chłopak.Opisz go.
5.Jaka książka cię ostatnio wciągnęła?
6.Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
7.Czy zrobiłaś ostatnio coś szalonego?
8.Co nakłoniło cię do napisania bloga?
9.Masz zwierzę w domu?Jeśli tak,to jak się nazywa?^^
10.Ulubiona pora roku.
11.Twoja ulubiona postać z Anime/Mangi.

Ps.Przepraszam za tak długą nieobecność.Niestety,nauczycielki się na mnie uwzięły.XD

1 komentarz:

  1. O jak miło ^^ zrobiło mi się ciepło na serduszku :>chętnie skorzystam ,a tam serio to nie mam wyboru xDWróciłaś!!! To teraz nowy rozdzialik proszę na weekend. Znam ten ból.Ja w następnym tygodniu mam 3spr i 2kartkówki he...he pozazdrościć ... Życzę wenki do pisania :*

    OdpowiedzUsuń